HOSPITERING

Vi ønsker velkommen til Hospitering hos Ålesund videregående skole fra mandag 14.11 til fredag 18.11.2022. Vi gleder oss til å treffe deg og alle andre flotte 10. klassingene i distriktet vårt.

Alle våre programområder starter dagen med felles oppmøte kl. 09.00 enten i Fagerliaulaen eller i Auditoriene på Latinskolen eller Volsdalsberga.  Dagen avsluttes kl. 14.00.  Dere finner mer informasjon om programmet under, og vi minner samtidig om at elever som skal hospitere på Toppidrett og Idrettsfag må huske å ha med seg treningstøy og evt. fotballsko for økten i Sparebanken Møre Arena.

FAGERLIA

Programområde09.00 - 09.1509.15 - 11.1511.15 - 11.5011.50 - 13.4513.45 - 14.00
Helse- og oppvekstfagFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
Kunst, design og arkitekturFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
Musikk, dans, dramaFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
StudiespesialiseringFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
Studiespesialisering forskerFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
Studiespesialisering internasjonalFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
Studiespesialisering toppidrettFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen
Teknologi- og industrifagFelles velkomst i AulaenMøte med elever og lærere, guidet tur, faglige aktiviteterFelles lunsj i AulaenFaglige aktiviteter, møte med elever og lærere fortsFelles avslutning i Aulaen

LATINSKOLEN

Programområde09.0009.30 - 11.1511.30 - 12.1512.15-13.1514.00
Idrettsfag Oppmøte i Auditoriet, inngang fra plane (skiltet)Transport til Turnhallen og Sparebanken Møre Arena, treningsøkt sammen med elever.  Husk treningstøy, fotballspillere tar med fotballskoLunsj i turnhallen med informasjonFellesøkt i turnhallen, retur til Latinskolen 13.40Takk for i dag

VOLSDALSBERGA

Programområde09.00 - 09.1509.15 - 11.1511.15 - 11.5011.50 - 13.4513.45 - 14.00
Salg, service og reiselivFelles velkomst i Auditoriet i 1. etg.Workshops og faglige aktiviteter sammen med elever og lærereFelles lunsj i kantina - infomøte for lærere på møterom 155Faglige aktiviteter og møte med elever og lærere forts.Felles avslutning i Auditoriet 1. etg.
Informasjonsteknologi og medieproduksjonFelles velkomst i Auditoriet i 1. etg.Workshops og faglige aktiviteter sammen med elever og lærereFelles lunsj i kantina - infomøte for lærere på møterom 155Faglige aktiviteter og møte med elever og lærere forts.Felles avslutning i Auditoriet 1. etg.
NaturbrukFelles velkomst i Auditoriet i 1. etg.Møte med elever og lærere - faglige aktiviteterFelles lunsj i kantina - infomøte for lærere på møterom 155Faglige aktiviteter og møte med elever og lærere forts.Felles avslutning i Auditoriet 1. etg.